وبلاگ - آخرین اخبار

معرفی محصولات DELL EMC

شرکت DELL EMC یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننه سرور و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در جهان می باشد

شرکت DELL پس از خرید شرکت معتبر و بزرگ EMC در سال های گذشته میلادی و تشکیل برند  Dell-EMC اولین سری از سرور های DELL-EMC با برند جدید و چهاردهمین سری را PowerEdge را معرفی کرد. ادغام شرکت صاحب‌نام EMC در DELL ؛ انتظارهای مشتریان را بالا برده است و همه انتظار داشتند که نسل جدید سرورهای دل را با ویژگی‌ها و امکانات قدرتمندتری مشاهده کنند.

سری جدید Server PowerEdge سرور های DELL-EMC مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای انواع کسب‌ وکارها و سازمان‌ها فراهم می‌کنند. همانند گذشته؛ سرورهای جدید دل محدوده وسیعی از کاربردها حرفه‌ای و گسترده مانند استفاده در تجهیزات آرایه‌ای ذخیره‌سازی اطلاعات، محافظت از اطلاعات، کاربردهای Hyper-Converged و استفاده در رک ‌های دیتاسنتر را پوشش می‌دهند.

تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات DELL EMC

شرکت DELL EMC محصولات ذخیره سازی خود را در سه سری UNITY-XT/ UNITY / VNX عرضه کرده است :

VNX

این محصول  شامل VNXe, VNX و VNX2 می باشد.سری VNXe جهت استفاده  شرکت های کوچک تا متوسط طراحی شده است در حالی که سری VNX در رده محصولات میانی و حرفه ای قرار می گیرد.سری VNX2 نسل جدیدتر این محصول است. در این محصول با ارتقا سیستم عامل دستگاه، امکان مدیریت دیتا در سطح Block & File فراهم شده است.

تولید این سری محصول از سال 2011 آغاز شد و در سال 2018 توقف تولید گردید ، اما پشتیبانی آن تا سال 2028 ادامه خواهد یافت .

Unity

Unity سری جدید محصولات ذخیره ساز این شرکت می باشد که به نسبت رده قبلی خود یعنی VNX از تکنولوژی جدید تر و بروز تری استفاده میکند. اولین تغییری که در این محصول مشاهده می شود می شود استفاده از سیستم عامل Linux است که بر خلاف VNX که از سیستم عامل وWindows استفاده می کرد کارایی و پایداری بالاتری برخوردار است. امکان استفاده از محیط وب جهت پیکربندی این دستگاه از نقاط قوت دیگر این دستگاه است که بدون احتیاج به نصب نرم افزار دیگر از طریق یک مرورگر و کمتر از چند دقیقه دستگاه راه اندازی می شود. این محصول را می توان در سه خانواده ALL-FLASH و HYBRID و VIRTUAL دسته بندی کرد .

این مطلب را هم بخوانید :  اتاق سرور و ویژگی های آن

 

Unity XT

دستگاه ذخیره سازی Unity XT به اصطلاح «NVMe Ready» می‌باشد. این بدان معناست که این پلتفرم از رابط‌های پر سرعت تری پشتیبانی میکند که  راندمان دستگاه را چند برابر خواهد کرد. در حقیقت این استاندارد ارتباطی، مخصوص SSD است که توسط مجموعه ای از چندین شرکت  توسعه یافته است. استاندارد NVMe از رابط PCIe استفاده می کند که موجب می شود حافظه ها بسیار سریع تر عمل کنند. این استوریج از SAS SSD قدیمی نیز پشتیبانی می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استفاده از مطالب وبسایت نیواد آیتی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پایا پرداز نیواد (سهامی خاص) می‌باشد.